Breathe and start fresh

Cred ca aşa as sintetiza cel mai bine ultima lună şi jumătate din viaţa mea: schimbare, agitaţie, decizii, planuri, decizii, provocări, dorinţe şi iar decizii. A fost ca in acele jocuri cu masini in care totul se petrece mult prea repede. Am tras aer în piept, am pus punct şi am început cu alineat.
Mi-am dat seama că m-am schimbat foarte mult şi uitându-mă în urmă, văd o altă fata care ar părea mai rebelă. Sau doar mai dornică să încerce, încă nu ştiu să definesc.

Am început anul lucrând oficial ca PR la un site. Am învăţat foarte multe lucruri în doar 4 luni, intr-un loc în care devotamentul, energia, reacţiile imediate, soluţiile rapide şi efici=ente, creativitatea şi dorinţa de a da tot mai mult de la tine în fiecare zi constituie ingredientele reuşitei.  

Pe scurt spus, am învăţat că “best practice makes perfect” şi cred că e o deviză care îmi va ghida viaţa şi de acum încolo. M-am ataşat mult de colege, de brandurile pentru care lucram (şi acum citesc alertele google sau urmăresc pe Facebook ce mai fac şi cu toate acestea, au început la un moment dat să apară gânduri bizare, frământări, nu reuşeam să îmi găsesc locul, să mai fiu eu. Şi am ales să plec, dar nu mi-a fost deloc uşor.

Şi a apărut o foarte mare provocare pe drum. Aceea de a lucra ca PR în industria muzicală. Am stat şi am analizat povestea pe toate părţile, căci nu e un domeniu cu care să fiu foarte familiarizată şi în care să am experienţa necesară. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu